2013. április 1., hétfő

Second Heartbeat

Hogy miért ez a cím, ne kérdezzétek, valószínűleg azért, mert éppen ezt hallgatom. 

Egyébként a ma estére beterveztem egy kis sírós Szerelmünk lapjait, de hát itt ragadtam, mert AHS. Basszus! Ez a sorozat kinyír engem, még mindig csak hebegek-habogok és basszus. 
Amúgy kinek milyen volt ez a két nyuszi napja? Nekem átlagos, komolyan nem jöttek annyian szerencsére mit vártuk szóval whatever. :D Viszont van egy ötletem, hogy hozzám miért nem jött nyuszi.

Tuti ő volt a hibás.
Mellesleg a lentebbi képen említett nyuszifiúk oldalán olyan hír jelent meg, ami ilyen WTF és What does it mean jelenetet váltott ki belőlem, mindenesetre már nem tudom belinkelni mert eltüntették, pedig először nagyban is kint volt, sehova se lehetett kattintani, aztán meg csak egy sima hírként tüntették fel, most meg sehol semmi, szóval remélem a #Tholomew nem valami april fools volt, hanem az új album előszele.

De, ami miatt megcsináltam ezt a bejegyzést, az az én újabb szobrocskám hibája, ezt is köszönöm Esztinek.♥:)
Akkor 11 dolog rólam;
  • Kedvenc filmem a Gyűrűk Ura trilógia, meg az Armageddon, meg a Hobbit.
  • Nagyon elakarok menni a Green Day koncertre
  • A szerda reggelt kémia vizsgával kezdem
  • Át váltottam egy SWS számra...
  • Ami az If you can't hang
  • Egyébként szombaton elvileg vásárolni megyek barátnőimmel
  • El fogok kezdeni írni valamit, amit szeretnék felrakni ide, de ez titok
  • Akkor is meg fogom nézni a Szerelmünk Lapjait
  • Vagy esetleg még egy kis AHS-t
  • Szeretnék egy Fiction feliratot a csuklómra tetováltatni, persze még sokkal később
  • Sikerült letöltetnem az Angyalt, és most azt olvasom ^^
Kérdések;
  1. Nem idegesít ez a díjküldözgetés?
    Őszintén szólva jól elvagyok vele. :D
  2. Legkedvencebb bandád?
    Avenged Sevenfold. 
  3. Mi leszel, ha nagy leszel?
    Gyümölcs a Jogobellában! Amúgy író szeretnék, vagy valami ahhoz hasonló. :)
  4. Példaképed? Miért éppen ő?
    [hírességek közül.] Amy Dumas. Mert elismeri a hibát, tanul belőle, és úgy él, ahogy ő akar, és még tudnám ragozni, de majd egyszer. 
  5. Mik voltak az előzményei, hogy létrehoztad a saját blogod/honlapod? Miért döntöttél így?
    Elkezdtem írni, és valahova felakartam rakni mindezt, ezért lett egy blogom, ami nem ez, mert ez a 2. :)
  6. Kedvenc dalod ami rajta van a zenelejátszódon?
    Gonosz kérdés.. Zenelejátszómat nem használom, talán el is romlott, de a telómon talán a Dear God az A7x-től de mindegyiket ugyanannyira imádom. :)
  7. Játszol hangszeren? Ha igen, min? Ha nem, szeretnél valamin?
    Egy évig furulyáztam, de utáltam a tanárt és kiléptem, egyébként nagyon szeretnék gitározni. :)
  8. Mi a véleményed a Harlem Shake-ről?
    Őrület!! Szeretnék egyben részt venni. :D
  9. Mi a háttérképed a mobilodon?
    Éppen tegnap este váltottam át, arra amit ott oldalt van.
  10. Mi a kedvenc versed?
    Adytól a Párizsban járt az Ősz talán.
  11. Melyik az a város, ahol egyszer szeretnél élni?
    Los Angeles. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése