2013. június 5., szerda

Teen Wolf

Na szóval. 3. évad. Első rész. ASFGHRTDGBFCV, HOGY A FENÉBE TUDNAK ILYEN SOROZATOT CSINÁLNI ÉS AZGTFVDCX. 


Ok, so, megnéztem. És be kéne tiltani, mert rohadtságosan jó. Az eleje tiszta izgalom, van benne egy kis utalás a sokadik szerelmemre, akit amúgy elég jól elküldtek a fenébe, de onnan még legalább vissza lehet hozni. Volt egy tetkós rész is, amikor Stiles drága cukin elájultxDD Aztán azon a szarvasos részen meglepődtem, de hamar túl tettem magam rajta, mert utána jöttek a varjúk vagy hollók vagy micsodák [őszintén reméltem, hogy kikaparják Allison szemét... nem történt meg.] Aztán Scott a kórházas résznél igazi barátként viselkedett. Egyébként én már teljesen abban a hitben voltam, hogy Derek kap max. 5 percet, mert alig akarták visszahozni a szemem elé... Szóval eléggé ki voltam akadva, miközben pislogás nélkül néztem mindent. Aztán megjelent. <3
Mellesleg Lydia még mindig a főkedvenceim közé tartozik, most is volt egy érdekes megszólalása.:'D És akkor ott van Isaac, aki mellesleg áá, nem is mondok rá jellemzőt, egyszerűen imádtam. És az ikrek.<3 Hát az az átalakulós rész nálam ütött. Hatalmasat. Basszus, jobbat nem is tudtak volna kitalálni!! És az a vak csávó, aki még nem is biztos, hogy vak.. És az Alfa-falka, és hogy a végén elintézték a csajt. Szóval rohadt jó volt kezdésnek, maradjon csak így! Can't wait the next week. <33
10/11

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése