2013. július 1., hétfő

Here i am.

Nem kell megijedni, nem tűntem el, csak vagy nem volt gépem, vagy nem volt erőm írni. Például szombaton fél hétre mentem házibuliba és vasárnap reggel 10kor értem haza úgy, hogy összevissz egész éjszaka 1, vagyis egyetlen egy órát aludtam. Nagyszerű volt komolyan. Aztán itthon megint aludtam egy órát, aztán felmentem Pestre, mert tesómat haza költöztettük, az úton [odavissza] aludtam 2 órát, haza jöttünk felzabáltam a hűtőt és aludtam 3 órát. Aztán Trónok Harcát néztem [új mániám] és fél 12kor lefeküdtem. És ma, 11 után keltem. Nagyon jó vagyok.:'D
Szerdán beiratkoztam a gimibe, aztán elakartunk menni új diákot csináltatni a többiekkel, de amint beléptünk az épületbe mondtuk, hogy majd máskor visszajövünk, mert rohadt sokan álltak sorban, szóval hagytuk a francba. Meg még ilyen szép dolgok történtek velem mostanság.
Ja meg Trónok Harca. Hát basszus szerelmem ez a sorozat. Esküszöm. Imádom. Megszerettem egy rakat szereplőt, aztán megneveztem őket és mi történt? MEGHALTAK. EGYMÁS UTÁN SORBAN. Hát mondom ez nem igaz. Nem akadtam ki, dehogy.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése