2013. augusztus 23., péntek

Majdnem vége

Szóval, én még szeretnék nyarat. Tényleg, nagyon jól érzem magam itthon, hogy bármikor mehetek bárhova, [mármint errefelé:'D] hogy nem kell mondjuk a töri könyvem felett ülni vagy a matekkal kínlódnom, ami egyébként egész szép szokásom. Szeretném kiélvezni még ezt a pár napot. Vagyis, ma tartunk egy lányos estét, csak hatan, átjönnek hozzám, grillezünk meg ilyen szép kis dolgok. Aztán elvileg lesz még egy amolyan nyárzáróbuli, bár kétlem, hogy most lesz, de valamikor lesz. Akkor befogom fejezni a PLL-t, mert valahol abbahagytam, azt most megtaláltam, és mindjárt végzek a 4. évaddal, na. Igazából nagyon sok sorozatot és filmet néztem ezen a nyáron, megpróbálom majd összegyűjteni őket. És még lesz egy gólyanapom, amikor megismerkedem a leendő osztályommal, bár már tudom, hogy kikkel leszek, mert lesz ott egy-két barátnőm/haverom.
Amúgy annyira nem volt rossz ez a nyár. A listámról még kb. 2 dolog van, amit nagyon szeretnék megcsinálni, de nem tudom, hogy összejön-e. Remélem. És most nincs olyan sok gondom, mint mondjuk 2 héttel ezelőtt volt, egyedül talán az új sulim és egy hozzám közel álló személy miatt aggódom. De majd megoldódik minden. Hűű, ez de optimista kijelentés volt. Pedig köztudottan pesszimista vagyok. Na jó, ebbe ne menjünk bele. A lényeg; SUMMER STAY WITH US!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése