2013. szeptember 6., péntek

1st week

Na szóval, annyira nem volt borzalmas hét. Mármint ahhoz képest, hogy hétfőn úgy voltam vele, hogy visszaakarok menni az általánosba, mi a rákért nem buktam meg? Hát elég sokat változott a véleményem hétfő óta. Nem olyan rossz. Mármint rengeteg órám van, de például csütörtökön és pénteken nincs első órám, ami rohadtul feldobja a kedvem reggelente. Az már kevésbé, hogy csütörtökön például 4-ig voltam suliban, és az utolsó órám tesi volt. Mondjuk rengeteget röhögtem azon a tegnapi órán mert fogócskáztunk és egyszerűen olyan vicces szituációk voltak, hogy egészen a végéig szakadtamxDDDDD
És akkor ma. Ugye nem volt első órám, tehát elég volt fél9re beérnem a suliba, aztán volt egy tesi[a mi tanárunk nem tudom hol volt, egy másikkal voltunk, aki viszont a saját osztályával akart lenni, szóval mi kit voltunk az udvaron, én pl röplabdázni próbáltam a lányokkal, és igen a hangsúly a próbáltamon van, rohadt bénák voltunk, a fiúk ki is röhögtek minketxdddd] Aztán volt egy haladó németem[igen arra járok hahh] aztán egy föcim. Majd lecuccoltunk a matek teremhez, R-el, F-el és D-vel elmentünk a büféhez, majd mikor megyünk vissza a teremhez, egyik osztálytársunk ugrándozva, vigyorogva jön elénk, hogy mehetünk haza. Igen, csőtörés volt, ami miatt a környéken nem volt víz, szóval hazaküldtek minket. És mi jó diákként hallgattunk a tanárokra és fél12-kor elhagytuk az iskola épületét. 
És szia hétvége, sziasztok újra sorozatok és filmek, meg minden, amire suli közben nincs időm. <3 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése