2013. május 27., hétfő

Award again

Kaptam egy újabb gyönyörűséges szobrocskát Jonstól. Köszönöm:))



  1.  Mit tennél, ha ebben a pillanatban belépne az ajtódon Kurt Cobain?
    Uh, hát minden bizonnyal leesne az állam, hogy mégis miért pont hozzám jött ilyen hirtelen, aztán elájulnék aztán nem tudom. A lényeg, hogy imádnám, ha itt lenne.
  2. Te is unod már, hogy mindenki farmerral hordja a farmerdzsekit..?
    Én vagyok az egyetlen, aki utálja a farmerdzsekit..?
  3. Mi leszel, ha nagy leszel?
    Gyümölcs a Jogobellában.
  4. Van olyan dalszöveg, amit kívülről tudsz? Ha igen, mi fogott meg benne?
    Az összes A7x, egy jó pár Green Day, Linkin Park és Nickelback szám. És, hogy mi fogott meg benne? Az Avenged Sevenfoldban minden, egyszerűen megfogalmazhatatlan, amit azok iránt a dalok iránt érzek.
  5. Van valami elérni való nagy álmod?
    Az USA. De az nagyon. Meg persze ott van oldalt a bakancslistám. Szépen sorban. Azok igen nagy álmok!
  6. Cicák vagy kutyák?
    Kutyák. [de a cicákat is szeretem.]
  7. Ha tehetnéd melyik sztárral... enyelegnél?xD
    Nem szeretnéd, hogy felsoroljamxdddd
  8. Hiányzik most valaki?
    Igen.
  9. Mit gondolsz a melegek házasságáról? Támogatod őket?
    Abszolúte. Tökéletesen támogatom őket, ugyanúgy megérdemelnek mindent, mint amit a férfi-nő kapcsolatban megszoktak érdemelni az emberek. Mivel ők is érző lények, emberek, nem értem minek kell őket bántani. De erről napestig tudnék beszélni..
  10. Mit jelent számodra a szabadság?
    Írás, zene és a wrestling. 
  11. A testvérek közül melyiket választanád Mike Fuentes vagy Vic Fuentes? egy mellékelt kép, hogy kisegítselek [én csak mókáztam, de a kérdés véresen komoly választ igényel)
    Aaa, hátsót.:'DD

Éés, kaptam egy másik díjacskát, szóval megint mehettem a vörös szőnyegre. Köszi Esztii^^


  1. Kedvenc énekesed/bandád? Mióta und miért?
    Avenged Sevenfold, 2011 óta és mert tökéletesek és mert ők a zene számomra.
  2. Mi a véleményed a vallásosságról?
    Református suliba járok, katolikus vagyok, a saját nézeteimet vallom, viszont szerintem mindenkinek kell hinnie valamiben.
  3. Milyen srác tetszik neked? Külsőre. :D
    Fekete haj, ami rövid és felőlem lehet tüsis is, kék vagy zöld szem, olyan nagyon édes pofi:$
  4. Mi a legnagyobb kihívásod jelenleg?
    A ballagás.
  5. Könyv, amit éppen olvasol?
    Cassandra Clare - A herceg
  6. Utoljára látott film?
    Éhezők viadala sokadjára anyuval. ^^
  7. Nyár! Mit tervezel?
    Ballagás, ballagás utáni múzeumok éjszakája, ballagási buli, Pest, Karcag, mozi, nyaralás valahova, írás, lógás a többiekkel, osztály-ismerkedés.
  8. Részese vagy valamilyen mozgalomnak/szubkultúrának/szervezetnek anything?
    NOH8
  9. Legnagyobb szenvedélyed?
    Írás, zene, wrestling. Ezzel a három dologgal tök sok mindenre tudok válaszolni.
  10. Kedvenc versed?
    Ady és Radnóti versek talán.
  11. Hű, de önző ez a kérdés, de mi a véleményed arról, hogy elköltözött az oldalam?xD Vagy jobbára az oldalamról? Hideget, meleget...
    Lávolom, nagyon tetszik!^^
Akiknek én teszek fel 11 kérdést..
Jons, Estylle, Gemma, Margie.
  1. Kedvenc film?
  2. Ha választanod kellene, hogy csak egy sorozatot nézhetsz, mi lenne az?
  3. Kit vinnél magaddal egy föld körüli útra?
  4. Milyen koncertre mennél el mindenképp?
  5. Melyik író fantáziája/tehetsége nyerte el legjobban a tetszésed? 
  6. Mit hallgatsz most?
  7. Vámpírok vagy vérfarkasok és miért?
  8. Kedvenc zene műfajod?
  9. Melyik művészeti ágat szereted az íráson és a zenélésen kívül?
  10. Melyik író/zenész inspirál téged?
  11. Szeretsz díjakat kapni?

2 nap múlva Green Day..!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése