2013. május 7., kedd

katyvasz.

Hát ez szó szerint az. Hétvégén, valami francos konferencián kell barátnőmmel bemutatót tartanunk egy könyvről, ami igazából tetszett, de ez az izé, már elvette az Abigéltől a kedvem. Ráadásul jövőhéten 3!! vizsgám lesz, biosz, angol meg német. A bioszt megoldom, az angol könnyű, a németnél meg meghalok és esélyem sem lesz látni a Green Dayt.
Megérkeztek a kis képek is, még szerkesztetlen formában - pénteken volt fotózás - és aztarohadtszenteget. Az egyik képen az orrom egy malacéhoz hasonló,[de szinte mindenkinek ez tetszik.] a másikon mint egy drogos, a harmadik elmegy, a negyedik viszonylag tetszik. Szóval minden bizonnyal a negyedik lesz a befutó, az lesz a tabló kép és azt is fogom osztogatni. Mellesleg szeretné még valaki az én pofikámat bámulni kicsiben, nagyban, szobafal méretűben? Szóljon bátran és küldök akkor.
És ma egy kis alsós rohadtul felidegesített. Nem elég, hogy a nyolcadikosoknak szólogat be - megjegyzem, mikor én voltam kicsi a legnagyobbakra rá se mertem nézni - még kiröhög, amiért fogszabályzóm van. Hát bassza már meg, hogy egy kis pisis röhög ki engem emiatt, miközben neki vannak olyan kapa fogai, mint aki állon rúgott egy ló.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése