2013. július 8., hétfő

15 Day Challenge #4 + questions

A kedvenc gifem, hát izé, ott van az előző bejegyzésben mindkettő, szóval ugorjunk. Itt vagyok a vörös szőnyegnél, ami megint hatalmas megtiszteltetés és a kis szobrocskák csak úgy szaporodnak a polcomon, ezeket most Jonstól és Margietől kaptam, örök hálám értük!
Mielőtt bárhova is mennénk, a díjakat vissza is adom nektek, plusz Gemma, Eszti és Bia kapja. Hát nem szép ez az este?:)
Először Jons, aztán Margie kérdései jönnek, de egyben. Vigyázz, kész, rajt!


szobám fala.
  1. Batman vagy Superman?
    Batman. Neki kocsija is van, plusz szerintem ezerszer menőbb. 
  2. Mi a legőrültebb dolog amit valaha tettél?
    Fú. Nem publikus, de nemrég történt maradjunk ennyiben.:'D
  3. Ha egy regényben élhetnél, melyik lenne az? Miért?
    Gyűrűk Ura, mert tudom, hogy imádnám, és mert ott lehetnék a tündékkel meg simán én is csatlakoznék a Szövetséghez. A másik meg a Trónok Harca, és azért, mert én lennék Robb fogadott húga.xD
  4. Ha mesefigura lehetnél, ki lennél az?
    Tigris vagy zsebibaba. De Ariel meg Hamupipőke is szívesen lennék. :D
  5. Chris Drewt vagy Kellin Quinnt  választanád?
    KELLIN!!! És amit beszéltünk, azt muszáj megtennedxD
  6. Melyik lenne az a koncert, ahová az életed árán is elakarnál jutni?
    Avenged Sevenfold. Abszolút, mond mikor hol és én rohanok. Akarom őket látni. NAGYON.
  7. Mit gondolsz a kütyüsznobságról és a telefonfüggőségről?
    A kütyüsznobság az szerintem túlzás, mármint nem kéne mindenhova laptoppal meg ezekkel a tablet akármikkel járkálni. Telefonfüggőség meg hát... Én se indulok el sehova nélküle, mert nem tudom hányszor mentett már meg attól, hogy meghaljak unalmamban.
  8. Mi lenne az első dolgod egy zombi apokalipszis idején?
    Szereznék egy testőrt. Aztán meg építenék egy bunkert, meg szerzek géppuskát és megvárom amíg vége. Vaaagy, én is zombivá válok. 
  9. Sírtál már úgy igazán könyvön/filmen/sorozaton/zenén, akármin?Természetesen. Könyvnél Fred Weasleyt és Siriust nagyon sirattam, filmnél az Armageddonon, sorozatnál Trónok Harca egy bizonyos részén, zenén meg elég annyi, hogy So Far Away. A lényeg, hogy amúgy nem tudok igazán sírni. Szóval ezek voltak mély hatással rám inkább, és magamban sírtam. Kivéve a zenén. Azon tényleg sírtam
  10. Kedvenc dalszöveg idézet?
    "I don't believe in fairytales and no one wants to go to hell, you've made the wrong decision, and it's easy to see." [A7x - Beast and the Harlot]
    "I know you'll find your own way, when i'm not with you. So tell everybody, the ones, who walkes beside me, yeah. I hope you'll find your own way, when i'm not with  you tonight." [A7x - Fiction]
    "Oh, Theon Greyjoy, you were a nice boy, til you had those two kids barbequed..."
  11. Ki szerinted a világ legszebb, legtökéletesebb, legokosabb (vigyázat, the csavar is coming!) nője?
    Anyuuu meg tesóm. És Amy Dumas, ha már itt tartunk. Színésznők közül Liv Tyles, Holland Roden, akkor még van lássuk csak Maryse Ouelett, Avril Lavigne, Amy Lee.. Hát ja, így kb. ennyi most. :D
  12. Egy különleges tárgy, amihez különleges kapcsolat fűz.
    Az ezüst karkötőm, amibe három betű van belevésve. Ezt októberben csináltattuk barátnőimmel, és azóta nem vesszük le. Amúgy ezzel pecsételtük meg ezt a 4 évet.  
  13. Írd le a kedvenc tollad külsejét, és hogy miért szereted annyira!
    Ez a kék, kupakos sima toll, mert az én kékembe piros tollbetét van. De van kékem is ám.
  14. És a kedvenc pólód is. Le lehet fényképezni amúgy.
    Ezz. *-*
  15. Melyik az az édesség, mit már kisgyerekként is szerettél?
    Túró Rudi.
  16. Felnézel valakire a családodból, közvetlen környezetedből? 
    Anyu.
  17. Voltál már valamilyen nagyon különleges eseményen? (Nem feltétlenül valami előadás, vagy koncert, hanem mondjuk mikor valaki megszületett, meghalt, ilyesmi.)
    Voltam, GD koncert, a többit meg hagyjuk, kössz.
  18. Kedvenc 8 év alatti ismerősöd? Ki ő, és milyen kapcsolat fűz hozzá?
    Unokatesóm kisfia. Amúgy rühellem a kicsiket.
  19. Álmodtál már Odaátosat? Milyen volt?
    Nem. De ha álmodnék is, Deant kérem. 
  20. Milyen a szobád? Megosztod valamivel? Hogy van berendezve?
    Megosztom egy plüss huskyval, aki 5 éves korom óta velem alszik? Menő, mi? És ez a falam egyik fele, mármint ami ott van fent. 
És akkor az én kérdéseim;
1. Legkedvesebb posztered és miért?
2. Legőrültebb terved?
3. A szerinted legszexisebb zenész?
4. A film, amit bánod, hogy megnéztél?
5. Legkedvesebb nyári élményed?
6. Legjobb gonosztevő?
7. Gyűrűk Ura vagy Harry Potter? [na, a LOTR szerintem mindennél jobbxd]
8. Van bakancslistád?
9. Sapka vagy sál és miért? [igen értelmes ilyet kérdezni nyár közepén..]
10. Ha lenne egy saját magazinod, mi lenne a neve?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése