2013. július 12., péntek

Days.

Egy ideje nem írtam, meg nem csináltam ezt a napi akármit, szóval pótoljuk;
Kedvenc képem a castról. Hát, azt nem találtam meg, pedig eléggé elszántan kerestem, szóval inkább adok egy gifet;
Kedvenc farkasom pedig Derek. Kedvenc férfi szereplőm is ő. A női meg Lydia. Lacrossos szerelmem pedig Jackson. Ez gyors volt, ugye?xD
És akkor, ezen a szép estén ilyen before-i-die képeket nézegetek, és kb a háromnegyedét megakarom csinálni. Vagy többet. Mindegy, most leírom, hogy milyen koncertekre akarok eljutni. Vagy fesztiválokra. Meg ilyen dologra, amiknek igazából a bakancslistámon a helyük, de túl hosszú lenne...:'D Szóval, koncertek;
Avenged Sevenfold, Green Day, Simple Plan, Sleeping with Sirens, BVB, PTV, Avril Lavigne, Good Charlotte, Linkin Park, MGK, Eminem, Xtina Augilera, All Time Low, Evenescance, [Rock in Rio, Warped Tour], Papa Roach, 30STM, Muse, Paramore, Kelly Clarkson, Nickelback, MayDay Parade, BMTH, RHCP, TDG, MCR, FOB, The Pretty Reckless és tuti kihagytam valamit, majd szólok még. 
Mellesleg Paramore koncertre tök olcsón bejuthattam volna a VIP részre, de csak felnőttel engedtek volna be, 20 éves nővéremet, pedig nem nézik annak. Hát, ez van.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése