2013. július 19., péntek

Parapppapa

Mindjárt augusztus, és én még semmit se csináltam, és ez rohadt idegesítő, mert azt hittem tök klassz lesz a nyár, de eddig csak a júniust bírtam. Hátha az augusztus jobb lesz. Sokkal jobb. De itt van ez. Ami feldobta a hangulatom. Ahw.
És akkor kérdések Esztitől;

  1. Kedvenc rendeződ?
    Peter Jackson.
  2. Tárgy ami mindig nálad van.
    Telefon, plusz a 2 ezüst karkötőm.
  3. Legkedvesebb fénykép, amihez emléket tudsz kötni.
    A GD koncertes kép, amit imádok, az osztálykirándulásos képek, meg amik a banketten készültek. 
  4. A dal, amit mostanában nagyon sokat hallgatsz.
    Ott fent a Hail To The King, ami a nyaram slágere, és az Alone az SWS-től meg MGK-től, ami a második számú nyári dalom.
  5. Milyen sampont használsz?
    Head&Shoulders vagy mi.
  6. Mit gondolsz a Hobbit: Smaug pusztasága szinkronos előzeteséről? Csakmer szerintem bűnrossz.
    A szinkronos az tuti az, bár nem volt szerencsém hozzá. A feliratos viszont oltári jó.
  7. Legfontosabb esemény, ahol nemrég jártál?
    Ballagás, meg ilyen családi partik.
  8. Legutóbbi best/worst könyv, ami olvastál?
    A best az a Trónok Harca. Imádom
  9. A dolog, amit mindig is szerettél volna, de soha nem merted megcsinálni/megcsináltatni.
    Még egyszer kilyukasztani a fülemet, csak fentebb.
  10. Dean, Sam vagy Cas.
    Sajnálom, javíthatatlanul szerelmes vagyok Deanbe. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése